Avatar billede cyberman29 Nybegynder
13. november 2010 - 10:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Det bedste regnskabs program på market?

Jeg alle her på experten, jeg står her og mangler et super godt regnskabs program, helst det bedste på market, men i må også meget gerne komme med en masse bud om andre super god programmer...Jeg ved ikk lige hvad prisen er på sådanne regnskabs programmer, men bare kom med en masse bud, så kigger jeg gerne på dem

Jeg er self villig til at betale noget for programmerne.

Og hvis i måske også kunne komme med nogle gratis programmer, vil jeg blive mget glad:)

Cyberman29
http://youhost.tk
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 10:15 #1
hvad med at bruge open office der er helt gratis

http://da.openoffice.org/about-downloads.html

instaler det du vil bruge

•Tekstbehandling og websideredigering med Writer.
•Regneark med Calc.
•Præsentationer med Impress.
•Vektorbaserede tegninger og diagrammer med Draw.
•Formelredigering med Math.
•Databaser med Base.

den er helt gratis
m.v.h
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
13. november 2010 - 10:23 #2
Det kunne være en løsning, tjekker det lidt ud - alså jeg kender det godt, men jeg havde det slet ikke med i mine overvejelser, så tak for at du sagde det:)

Cyberman29
http://youhost.tk
Avatar billede 2Mida Praktikant
13. november 2010 - 11:06 #3
"det bedste" - det afhænger vel af dine behov?

Openoffice dækker (udmærket) office-pakken, men ikke regnskab.

Kig på http://www.summarum.dk - gratis indtil 300 poster ellers en fornuftig pris opad.

Grundlæggende ville jeg dog tale med min revisor, så du får et system der spiller sammen med hans/hendes system.

..O
Avatar billede webweaver Praktikant
13. november 2010 - 11:26 #4
Det afhænger fuldstændig af størrelse på virksomheden. Hvad det bedste er, er nok ikke lige til at sige. Men rigtig dyrt formentlig. Som nævnt er Summasummarum ganske godt til de nye og små virksomheder. Og det kan bruges gratis i starten, så man kan se om det er noget for en. Men det er ikke så let at bruge (er regnskabsprogrammer generelt ikke). Der er mange begreber og så videre man skal vide hvad er, så at have haft erhvervsøkonomi, vil være et stort plus.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2010 - 11:36 #5
http://start-regnskab.dk/
Kører i Excel 2007 og 2010.
Den dyreste koster 499 kr.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2010 - 11:38 #6
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2010 - 11:49 #7
#5 Kører også i Excel 2003.
Avatar billede martin_moth Mester
13. november 2010 - 18:55 #8
Ellers er der jo altis SAP :-)

http://www.sap.com/denmark/solutions/index.epx
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
19. november 2010 - 23:13 #9
Okay, jeg kendte desværre disse programmer i forvejen, så det var ikke helt de svar jeg søgte:) desværre men ellers tak:) jeg lukker derfor svaret og giver mig selv point:)

Hvis i syntes i er blevet uretfærdigt gjort med pointne bedes i fortælle det:)

Cyberman29
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2010 - 10:06 #10
I stedet for at lukke på den måde du gør kunne du måske forklare hvad der er galt med de programmer der er fundet, og hvordan dit program skulle fungere.
Så havde det været lettere at hjælpe dig.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
20. november 2010 - 13:38 #11
he, det må du undkskylde:) Men jeg ville bare høre hvilket regnskabs program som i ville anbefale som jeg måske ikke kendte, men grunden til at jeg også lukkede var fordi jeg fandt en løsning(det sku jeg måske have sagt) men jeg undskylder igen, håber i forstår mig... Men hvis i vil have point fordi i syntes i har fortjent det:) så sig gerne til:)

Cyberman29
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2010 - 14:40 #12
Nej vi vil meget hellere høre løsningen, da det jo er det det hele drejer sig om her. Nemlig at bruge af andres erfaringer.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
20. november 2010 - 19:52 #13
Okay, men løsningen blev at en af mine venner's far, udvikler et i excel:)

Cyberman29
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2010 - 19:58 #14
Ja er man fingernem til Excel, kan man faktisk lave noget der fungerer rigtig godt. Har selv fået lavet en faktura skabelon her gennem Eksperten til at skrive fakturaer ud for det firma jeg er ansat i. Held og lykke med det.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
21. november 2010 - 02:47 #15
Ja, du har helt ret:) og tak:)
Avatar billede jeffbeekhuis Nybegynder
09. december 2011 - 18:28 #16
Jeg er netop skiftet til et regnskabsprogram, der hedder Billy's Billing. Det er et nemt regnskabsprogram og billigt. Jeg fik en gratis prøveperiode på 30 dage, så jeg kunne se, hvordan det fungerede. Jeg kan kun anbefale dette regnskabsprogram til alle iværksættere eller virksomheder, der ønsker at have en overblik over deres virksomheds økonomi.

Regnskabsprogram Billy's Billing skal prøves.

Læs meget mere her: http://billysbilling.dk/regnskabsprogram