Avatar billede mt79 Nybegynder
14. november 2010 - 10:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Seagate Blackarmor Discovery vil ikke køre på Windows 7

Jeg har 4 windows 7 maskiner hvoraf alle har installeret noget der hedder Seagate Blackarmor Discovery. Det er software der gør det muligt at mappe drev fra mit NAS til den enkelte PC. På de 3 af PC'erne virker det fint, men den 4. vil ikke starte programmet (og deraf kan jeg ikke mappe NAS'en). Jeg har prøvet at afinstallere programmet og slette ALLE henvisninger i registreringsdatabasen - og så installere igen, uden held. Når jeg forsøger at starte programmet sker der intet. Det dukker heller ikke op i jobliste under processer.

Jeg kan godt fange NAS'ens administrationsdel via ip og en browser - men kan ikke mappe drev derinde (mærkeligt nok). NAS'en dukker også op når jeg kigger under netværk i stifinder, men ikke som en enhed jeg kan mappe - og jeg kan heller ikke få lov til at skifte driver på den.

What to do???
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 11:28 #1
Avatar billede mt79 Nybegynder
14. november 2010 - 13:09 #2
Mit problem relaterer sig ikke til dit link - desværre :)
Avatar billede mt79 Nybegynder
16. december 2010 - 08:54 #3
Ikke løst - lukket.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2010 - 09:05 #4
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mt79

husk lige at kigge på dem her også