Avatar billede Novice-1 Seniormester
15. november 2010 - 00:07 Der er 1 løsning

Alternativ til Dictus

Hej
    Jeg stod foran og ville købe programmet Dictus, men i øjeblikket fungerer det kun sammen med en 32 bit version af windows
- http://dictus-forum.pdc.dk/viewtopic.php?t=347&sid=79aee5ffb66ebd491c6b9d1a37d04680 -

Mon der findes et alternativ til Dictus i såvel samme prisklasse som kvalitet
-er ikke afhængig af at kunne styre computeren med tale
-men kun at jeg kan "skrive" ved hjælp af stemmen

PS. Man skulle tro, eller have håbet på, at der var så mange nørder i Danmark,  herunder i dette  fora, som kunne have hjulpet Dictus med at udvikle programmet til 64 bit version af Windows
--måske med økonomisk støtte fra undervisningsministeriet *S*
Avatar billede Novice-1 Seniormester
08. december 2010 - 15:14 #1
jeg lukker spørgsmålet -hvis ingen ved noget
--takker for  alle jeres  hidtidige
og meget fyldestgørende!! svar herinde

novice-1