Avatar billede mcilvain Nybegynder
19. november 2010 - 14:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Roaming Profile - Win 7 pro / Win 2008 Std

Jeg har brug for en lille hånd, sidder med et netværk på local domain og skal have Roaming/AD til at fungere.
Midlertidig profil fremkomer hvergang der forsøges at logges på.
Tog fra bunden og formaterede og begyndte forfra, men ak og ve nej ingen ændringer.
\\server.xxxx.local\profiles\%user% er gjort og jeg har gemmen roet reg edit for at se om der er SID.Bak under profilelist, men det er der ikke.

MSDN siden er luret igennem men finder ikke en regulær løsning.

200 da det er maks point til den der giver mig løsningen :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
19. november 2010 - 16:15 #1
har det fungeret eller er du ved at sætte det op fra start?
Avatar billede mcilvain Nybegynder
21. november 2010 - 16:56 #2
Er i færd med at sætte det op fra start, Har før sat det op på Win svr 03 std. og imellem win7 maskiner og er ikke stødt på den fejl den gang. DNS/WINS er sat op på alle klienterne og logges der på local maskine profil på klienterne kan selv sagt se serveren/serverne..
Avatar billede mcilvain Nybegynder
22. november 2010 - 08:47 #3
Den er fixet :) fjernede alt med AD og DO, og tog så tiden igen til at sætte det op og det ser ud til at det endelig fungere, dog er der så nogle rettigheder der lige skal fixes. så lukker denne.