Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 10:29 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er min Pc blevet langsom?

Hej Eksperter.

Jeg har et rimelig stort problem.

for omkring 1 mdr siden begyndt min pc at blive mærkbart langsomere,  og det er blevet værre nærmest for hver dag der er gået. Først prøvede jeg at Tjekke for virus, ændre virus scanner og slette programmer i håb om at det ville gøre det bedre. Hvilket også hjalp en smule på daværende tidspunkt. Men da det igen blev slemt valgte jeg at formatere min pc. hvilket heller ikke hjalp meget. Så jeg tænkte at det mæske var noget med mit grafik kort, da det var værst når jeg feks var inde i spil, og bevæger musen eller "skærmen" rundt inde i spil, så kommer den med sådan nogle ryk, eller som om at musen trækker bagefter hvor den egentlig burde være. Igår valgte jeg så at købe et nyt grafik kort. og jeg syntes det har gjort det lidt bedre, men det har ikke fjernet det helt. Kunne det være min ram der pludselig er noget galt med? og hvad kan jeg gøre? Håber i har nogle ideer.
Det skal lige siges at før alt det her have jeg også Windows 7 ultimate, og der var aldrig nogle problemer.

info omkring min pc.

Os = Windows 7 ultimate 32bit
Ram = 2Gb Ddr2 667mhz
HD = 232gb 7200 rpm
Grafik kort = Nvidia Gforce GT 220 med 1Gb ram

Jeg har kørt en Windows 7 Memorytest. og den fandt ingen fejl på mine ram. og har lige kørt en Passmark Performance test 7.0. og min pc fik en Rating på 944.1

De forskellige resultater er :

Cpu Mark = 2038.2
2D Graphics Mark = 246.5
3D Graphics Mark = 336.7
Memory Mark = 756.0
Disk Mark = 548.1
CD Mark = 674.0

Håber det måske siger noget for jer. for mit problem er virkelig et irriterende problem for mig.

På forhånd tak

Ricki
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
22. november 2010 - 10:34 #1
Du har en række muligheder:

Der findes programmer som kan rense din pc som fx. advanced system care og slow pc fighter. Du kan prøve dem.

Ellers vil jeg forslå en formatering det kan godt hjælpe så der ikke ligger så meget på den.

Ved ikke om det kan sige noget at du kun har 2 gb ram ?

Vinkel
Avatar billede BrianCsection Nybegynder
22. november 2010 - 10:35 #2
Prøv og tag din jobliste (ctlr+alt+delete) frem og se om der er et eller andet program som bruger mange ressourcer...
Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 10:46 #3
Som jeg også skrev, så har jeg næsten lige formateret. det er ikke mere end 1 uge siden jeg formatterede sidst. og der er ingen programmer der optager ret meget i min jobliste. og min cpu køre med ca 0-2% forbrug i stilstand. mit ramforbrug kommer aldrig under ca 35%. Syntes jeg har læst på en tråd her indefra at man nok skal holde sig lidt fra Slow pc figherm det andet har jeg ikke hørt noget om. men syntes det skulle være underlig hvis problemet er noget en af de 2 programmer kan ændre på da jeg jo lige har formateret, det er nettop det faktum at jeg har formateret uden det hjalp det store der får mig til at tro at det måske er noget Hardware relateret. men har ikke lyst til at rende ud og bruge en masse penge på nyt hardware hvis det så ikke er det der er galt :(

Hilsen Ricki
Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 10:48 #4
Det skal lige siges at min pc er ca 3år. kan min cpu eller køleren der til have taget skade feks? kan det gøre pcen langsom?
Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 11:12 #5
Da jeg tit har fået hjælp af jer her inde, så vil jeg lige komme jer i forkøbet med en Hijack-This log fil. Så her er den.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 11:11:52, on 22-11-2010
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16671)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Users\Ricki\AppData\Local\Temp\Tcv.exe
C:\Users\Ricki\AppData\Local\Temp\Tcx.exe
C:\Users\Ricki\AppData\Local\Google\Update\1.2.183.39\GoogleCrashHandler.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Users\Ricki\AppData\Local\Temp\Tcw.exe
C:\Users\Ricki\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10l_ActiveX.exe
C:\Users\Ricki\Downloads\HiJackThis (1).exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: flashget urlcatch - {2F364306-AA45-47B5-9F9D-39A8B94E7EF7} - C:\Program Files\FlashGet\jccatch.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Messenger Companion Helper - {9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289} - C:\Program Files\Windows Live\Companion\companioncore.dll
O2 - BHO: FlashGet GetFlash Class - {F156768E-81EF-470C-9057-481BA8380DBA} - C:\Program Files\FlashGet\getflash.dll
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Ricki\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Spil\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [THNJUVUY] rundll32 "C:\Users\Ricki\AppData\Roaming\ntkrnlpax.dll",wkrosob
O4 - HKCU\..\Run: [HJRUDZ5DT2] C:\Users\Ricki\AppData\Local\Temp\Tcw.exe
O8 - Extra context menu item: &Download All with FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: &Download with FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MIF5BA~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Companion\companionlang.dll,-600 - {0000036B-C524-4050-81A0-243669A86B9F} - C:\Program Files\Windows Live\Companion\companioncore.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MIF5BA~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262F} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.4/srl_bin/sysreqlab_nvd.cab
O16 - DPF: {9191F686-7F0A-441D-8A98-2FE3AC1BD913} (ActiveScan 2.0 Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/cabs/as2stubie.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe

--
End of file - 5674 bytes

Mvh Ricki
22. november 2010 - 13:45 #6
http://www.eksperten.dk/spm/896485 - bedøm selv *S*

---

Der er nogle 'mistænkelige' elementer, så derfor ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

---
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2010 - 16:42 #7
Er denne ikke snavs?
O4 - HKCU\..\Run: [HJRUDZ5DT2] C:\Users\Ricki\AppData\Local\Temp\Tcw.exe
http://www.superantispyware.com/malwarefiles/TCW.EXE.html
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2010 - 16:53 #8
Disse er også mistænkelige

C:\Users\Ricki\AppData\Local\Temp\Tcv.exe
C:\Users\Ricki\AppData\Local\Temp\Tcx.exe
Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 17:04 #9
Tcx og tcw filern er fjernet. Jeg har CCleaner og har kørt denne mange gange. prøver lige med Malware også
22. november 2010 - 17:40 #10
Ref #7 + #8 - jo, men la' MalwareBytes tygge på det først...
Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 19:41 #11
Her er Mallwarebyte loggen. Den fandt lidt som hverken virus eller spywarescanner kunne finde.

Malwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Database version: 5170

Windows 6.1.7600
Internet Explorer 8.0.7600.16385

mbam-log-2010-11-22 (19-34-07).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 249057
Tid gået: 41 minut(ter), 3 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 4
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 3

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\6BTOP2GA8A (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\NtWqIVLZEWZU (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\ (Hijack.Zones) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\HJRUDZ5DT2 (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
C:\Windows\Tasks\{22116563-108C-42c0-A7CE-60161B75E508}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\Tasks\{62C40AA6-4406-467a-A5A5-DFDF1B559B7A}.job (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\Tasks\{BBAEAEAF-1275-40e2-BD6C-BC8F88BD114A}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede logdog Nybegynder
22. november 2010 - 19:43 #12
Og her er en Frisk Hijack-this :)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 19:43:21, on 22-11-2010
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16671)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastUI.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Spil\Steam\Steam.exe
C:\Users\Ricki\AppData\Local\Google\Update\1.2.183.39\GoogleCrashHandler.exe
C:\Program Files\Spyware Terminator\SpywareTerminatorUpdate.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Users\Ricki\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Ricki\Downloads\HiJackThis.exe
C:\Windows\system32\NOTEPAD.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: flashget urlcatch - {2F364306-AA45-47B5-9F9D-39A8B94E7EF7} - C:\Program Files\FlashGet\jccatch.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Messenger Companion Helper - {9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289} - C:\Program Files\Windows Live\Companion\companioncore.dll
O2 - BHO: FlashGet GetFlash Class - {F156768E-81EF-470C-9057-481BA8380DBA} - C:\Program Files\FlashGet\getflash.dll
O4 - HKLM\..\Run: [avast5] "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Ricki\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Spil\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [SpywareTerminatorUpdate] "C:\Program Files\Spyware Terminator\SpywareTerminatorUpdate.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O8 - Extra context menu item: &Download All with FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: &Download with FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MIF5BA~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Companion\companionlang.dll,-600 - {0000036B-C524-4050-81A0-243669A86B9F} - C:\Program Files\Windows Live\Companion\companioncore.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MIF5BA~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\Program Files\FlashGet\FlashGet.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262F} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.4/srl_bin/sysreqlab_nvd.cab
O16 - DPF: {9191F686-7F0A-441D-8A98-2FE3AC1BD913} (ActiveScan 2.0 Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/cabs/as2stubie.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe

--
End of file - 6088 bytes
22. november 2010 - 22:49 #13
... og hvordan kører 'dyret' så nu ?
Avatar billede logdog Nybegynder
23. november 2010 - 09:45 #14
Den køre ikke bedre end før. så det er rigtig underlig! Hvad gør jeg så her fra? :(

Hilsen Ricki
23. november 2010 - 17:18 #15
Hmmm... andre i denne tråd ?
Avatar billede logdog Nybegynder
23. november 2010 - 17:36 #16
Ja håber virkelig der er andre der kan byde ind med ideer, og muligheder. eller om ikke andet så kan fortælle mig med rimelig sikkerhed at min pc er ved at stå af. for så gider jeg ikke bruge så meget tid på at prøve at fikse det.
Avatar billede logdog Nybegynder
26. november 2010 - 08:45 #17
Ser ud til at min tråd her er helt død :( Det var da godt nok ærgelig! men det må jo bare betyde at det er et vildt problem jeg har, når i her inde ikke engag kan komme med en mulighed for hvad der kunne være galt.

Men tak skal i der skrev i tråden her da have!!!

Mvh Ricki
Avatar billede logdog Nybegynder
10. december 2010 - 01:03 #18
Svar
Avatar billede 220661 Ekspert
10. december 2010 - 15:13 #19
Har du stadig problemer?
Har du forsøgt genindstallation?
Avatar billede logdog Nybegynder
13. december 2010 - 19:55 #20
Ja jeg har i den grad stadig problemer, og ja have lige inden jeg startede denne tråd formateret og geninstalleret Windows 7. og det hjalp ikke rigtig noget. og det er så slemt for min pc at den til tider nærmest er ubrugelig. så det er rigtig rigtig irriterende :/
Avatar billede logdog Nybegynder
15. december 2010 - 15:45 #21
Jeg åbner gerne en ny tråd med flere points til den der måske har en løsning på problemet hvis det er
:D