Avatar billede randi8700 Praktikant
23. november 2010 - 19:26 Der er 1 løsning

VLC vil ikke afspille iso

Hej.

Da jeg altid har kørt mine film ind som en iso film og efter jeg har fået en ny computer af jeg ikke afspille min ISO fil i VLC. For mig er det vigtig at dette virker. Jeg har prøvet med en ny vision og gammel vision.

Jeg starter filmen, VLC kommer op som om den vil starte men 1 sek efter stå den som om den lige er åbnet.
Nogen som forstår mig?

Jeg bruger win7 - mine gamle iso filer kan jeg godt afspille. altså dem før jeg fik en ny computer.
Avatar billede randi8700 Praktikant
23. december 2010 - 11:48 #1
det viste sig at clonedvd4 ikke lave dem så de afspillede ikke I VLC...