Avatar billede DanielXavier Nybegynder
25. november 2010 - 20:10 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

El-måler interface til en computer??!

Hejsa, jeg gør mig ret meget i hjemmebygget vindmøller, og solceller. Jeg kunne godt tænke mig en form for interface til computeren, hvori jeg kan se diagram eller realtids målinger, eller sågar en form for kalender, hvor man kan se tal af produktionen i den forgangene tid. Findes disse? eller er der nogle ideer til hvordan man eller ville kunne lave noget ligende.
25. november 2010 - 20:23 #1
http://www.danbit.dk/ ? Har mange 'mærkelige' interface dimser...
Avatar billede DanielXavier Nybegynder
25. november 2010 - 20:30 #2
Karise_larry

tak for linket, jeg har luret lidt og syntes ikke helt jeg kan finde det jeg skal bruge. Men de har godt nok mange spændende ting.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 08:25 #3
Avatar billede DanielXavier Nybegynder
26. november 2010 - 08:34 #4
Det er da lige sådan en jeg skal bruge!!

Tusind tak, karise_larry og jape44!

Hvordan giver jeg fair point?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 08:36 #5
Du venter til karise_larry også har lagt et svar og så markere du dem begge to
Avatar billede DanielXavier Nybegynder
26. november 2010 - 08:40 #6
Super.. tak
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 08:41 #7
Hvis du bor i københavn kan du købe en hos Brink.dk
Dem her har også nogen: https://www.elextra.dk/main.aspx?page=articlelist&gid=2505&gidlevel=0

Danbit er lidt dyre
27. november 2010 - 00:10 #8
Ping...