Avatar billede KrILl3 Nybegynder
25. november 2010 - 21:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan jeg bruge USB 3.0 i mine 2.0 indgange???

jeg har en ekstern harddisk i kikkerten. desværre bruger bruger den USB 3.0 og min bærbare computer har kun USB 2.0 og eSATA indgange. så ville jeg gerne vide om det kan lade sig gøre at konvertere stikket eller en anden løsning. :)

min computer: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4204501

harddisken: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4317778

på forhånd tak :D
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 21:47 #1
Det skulle ikke give problemer. Du har bare så ikke usb 3.0's hastighed.
Avatar billede KrILl3 Nybegynder
25. november 2010 - 21:50 #2
et lille sidespørgsmål:
inde på mit c-drev under C:\Program Files (x86)\System Control Manager\Image\Center har jeg fundet to billeder. de forestiller begge et speedometer, forskellen er bare at det ene er der ild i og det viser en højere fart. navnene på billederne er Turbo_disable og Turbo_enable. jeg har regnet ud at de skal bruges til at vises på skærmen når man tænder og slukker for "Turbo" og de ligger inde i en mappe med en masse andre billeder til andre lign. opgaver. problemet er bare at jeg ikke aner hvordan man slår "turbo" til på min computer. dette kunne være ret så dejligt at finde ud af da jeg bruger den meget til spil. det skal også lige siges at der ikke er nogen synlig Fn+F(X)genvejstast der virker.

jeg opretter evt. et nyt spørgsmål til pointgivning :D
Avatar billede KrILl3 Nybegynder
25. november 2010 - 21:51 #3
er det samme form af stikkene ??? kan jeg bare sætte det i min bærbar ??
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 21:52 #4
Puha, der kommer jeg til kort :P, måske du skal oprette en ny tråd til det?
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 21:55 #5
Lige for at underbygge det med usb 3.0 i usb 2.0 port

At sikre kompatibilitet med ældre interfaces har også været centralt under udviklingen af USB 3.0. Vi oplevede ingen problemer, da vi sluttede vores drev-etui til en gammel USB 2.0-tilslutning - Windows 7 skyndte sig dog at rapportere om, at enheden arbejdede ved nedsat hastighed, og at det naturligvis kunne gøres mere tjept.
Avatar billede KrILl3 Nybegynder
25. november 2010 - 22:17 #6
okay tak for hjælpen. smid et svar ind så får du dine point
Avatar billede Springform Nybegynder
25. november 2010 - 22:33 #7
svar