Avatar billede Jomuhs Nybegynder
26. november 2010 - 16:13 Der er 2 kommentarer

X og Y akse

Hej.

jeg har et problem med mit Microsoft Office Excel, når jeg laver et diagram så vil jeg gerne lave sådan at der står ved X aksen en lille sætning man selv har valgt og det samme ved Y aksen

Håber i kan hjælpe mig...
Avatar billede wive Nybegynder
27. november 2010 - 18:06 #1
Når jeg har brugt excel til at lave grafer mv., så plejer jeg at bruge funktionen "tekstboks" under fanebladet "indsæt". Det giver mulighed for selv at lave en tekst, der kan placeres, hvor man ønsker det i diagrammet.

Håber det var en hjælp :)
Avatar billede Jomuhs Nybegynder
10. december 2010 - 19:49 #2
Mange tak for hjælpen den kunne bruge :-)