Avatar billede tommyf Nybegynder
30. november 2010 - 11:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hente data fra et link ligesom Facebook

Hej folkens,

Jeg har fundet nedenstående script, som skulle være i stand til at hente data fra et link på samme måde som Facebook gør når ens update indeholder et link.

Ideen er at den skal tage titel, description og alle billeder over en hvis størrelse.

http://www.99points.info/2010/07/facebook-like-extracting-url-data-with-jquery-ajax-php/

Deres script virker dog ikke helt til at virke med billeder, så jeg tænkte om der var en derude, som kendte et bedre script til den slags?
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2010 - 09:59 #1
Har fået lavet en løsning :-)
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
15. december 2010 - 11:19 #2
Vil du evt. dele den?
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. december 2010 - 11:36 #3
Endte med at betale en programmør for at lave den, så det er ikke noget jeg kan give videre (må bruge det selv, men har ikke rettigheder til videresalg/bortgivning).