Avatar billede juliemusen Nybegynder
30. november 2010 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

layout til forside

hejsa.

Jeg skal aflevere en rapport imorgen, og sidder og prøver at lave en fed forside i word, men har lidt svært ved det.'

jeg har fundet en masse gode på office hjemmeside, men synes det kunne være super fedt at lave en selv.

Er der nogle der har nogle ideer til hvordan den kan se ud?

Fx denne her kan jeg godt lide:
http://office.microsoft.com/da-dk/templates/CT010104336.aspx#ai:TC101773070|

Er der en kreativ sjæl der kan hjælpe mig :-)

med Venlig Hilsen
Juliemusen
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
30. november 2010 - 15:35 #1
svært at forklare... prøver med et billede til et evt forslag..

http://img139.imageshack.us/img139/9591/testqq.jpg

altså evt. et vandmærke, linier og en problemstilling som giver læseren interesse...?
Avatar billede juliemusen Nybegynder
09. januar 2011 - 16:48 #2
Hejsa.
tak for indsatsen. Brugte ikke dit, men skal vi ikke dele pointene. Ligger du et svar?
Avatar billede juliemusen Nybegynder
20. maj 2011 - 18:17 #3
Hejsa.

Da der ikke er kommet svar, lukker jeg spørgsmålet. Skriv endelig hvis det ikke er ok.

Kh Julie.