Avatar billede henriod Nybegynder
30. november 2010 - 20:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LaCie Ethernet Disk mini home Edition

Jeg har for lang tid siden købt ovenstående NAS, men kunne ikke få det til at virke da jeg havde en TDC Netopia router, blev sur og gemte den væk..., har nu fået et modem og en "alm" router og vil begynde at bruge den. men har glemt alt om password og brugernavn, har samtidig mistet den Utility CD der fulgte med, så nu kan jeg intet gøre...., kan nogle venlige mennesker herinde hjælpe mig?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. november 2010 - 21:06 #1
er det denne?
http://www.lacie.com/intl/support/support_manifest.htm?id=10258
så se, om du ikke kan hente nyt software der.
Avatar billede henriod Nybegynder
30. november 2010 - 21:54 #2
Der er det, men jeg kan ikke bruge Hipserv, da jeg ikke kan huske brugernavn og password..
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2010 - 11:15 #3
på mit link er "Contact LaCie"
opret dig som bruger, log in, og skriv til dem, at du skal have resettet bruger og password (skriv det på engelsk).
Avatar billede henriod Nybegynder
14. januar 2011 - 07:04 #4
Hejsa,

Tak til Claes57, lukker nu denne tråd, har ikke rigtigt fået løst mit problem, men har kontakt med LaCie.
Avatar billede henriod Nybegynder
14. januar 2011 - 07:09 #5
Takker