Avatar billede peerloekke Nybegynder
02. december 2010 - 21:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Signal væk på tv

Hej.
Jeg har llige købt et phillips 32 tommers fladskærms LCD tv, (32PF9966/10) brugt, men når jeg så forsøger mig med at tilslutte min Xbox 360, kommer der ikke andet en en grøn skærm som blinker konstant.
Jeg bruger de originale kabler som jeg fik ved køb, (Gul-Rød-Hvid stiks noget) og har prøvet at bruge Scart dims i alle 3 scart porte og sætte de 3 stik i stikkenes porte på siden af Tv'et.

Håber at nogle kan hjælpe mig ;D
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
02. december 2010 - 22:44 #1
det kan være de settings på x-boxen ikke kan finde ud af dit fjernsyn...
det kunne måske være en mulighed at resette skærm-instillingerne på din x-box:
http://support.microsoft.com/kb/911059
Avatar billede peerloekke Nybegynder
03. december 2010 - 12:03 #2
Jo tak. Fik resat instillingerne og nu virker det fint ;D
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
03. december 2010 - 15:21 #3
godt at høre...
så kan man igen bruge en masse timer på at slappe af :)