Avatar billede zaicrez Nybegynder
03. december 2010 - 12:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 7 / Adgang til SMB share.

Hej.
Jeg staar med en computer der netop er blevet reinstalleret med windows 7 64 bit. Foer reinstall virkede det fint med adgang til et netvaerksdrev jeg har paa min server. Et samba share.
Efter reinstall bliver jeg bedt om username og password naar ipen tilgaas, men selvom jeg skriver det korrekte password og username melder den at det er forkert.
Jeg har proevet at genstarte servicen paa serveren, og endda oprette en ny bruger for at se om det var et problem med den gamle.
Det virkede helt fint paa windows 732 bit.

Har I nogle ideer til hvad jeg kan have overset her?
Jeg har proevet at foelge denne guide,uden held:
http://www.enterprisenetworkingplanet.com/windows/article.php/3849061/Use-Samba-With-Windows-7-Clients.htm
Avatar billede zaicrez Nybegynder
03. december 2010 - 12:27 #1
732 bit, den er vist lidt voldsom. Der skulle selvfoelgelig staa 32 bit.
Avatar billede zaicrez Nybegynder
31. marts 2011 - 17:09 #2
har fundet løsning på problemet.