Avatar billede champfan Praktikant
03. december 2010 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor skriver Word: Brugerordbog ikke tilgængelig?

Når jeg starter MS Word op, kommer der en pop-up efter ca. 1 minut, hvor der står:

'Brugerordbogen "Brugerordbog" er ikke tilgængelig'

Det mærkelige er, at ordbogen fungerer fint og kommer med sine røde understregninger og forslag til ord, mv...

Er der nogen, som ved hvorfor det sker og hvordan jeg kan fjerne denne besked (ud over at smide CD'en i drevet og re-installere)

På forhånd tak :-)
Avatar billede richardjensen Seniormester
03. december 2010 - 18:08 #1
Så vidt jeg ved er 'Brugerordbog' den ordbog,som brugeren selv opretter til sine specielle behov - en form for personlig tillæg til standardordbogen.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2010 - 18:15 #2
Kan tænkes du bliver nødt til at reparere din installation.
Gå i tilføj og fjern programmer, og find din office installation.
Når du vælger her,kan du få mulighed for at reparere. Lidt forskelligt er måden fra version til version.
Husk at have cd i når du gør det.
Avatar billede champfan Praktikant
03. december 2010 - 18:54 #3
Jeg sidder på en Mac med Officepakken, men fremgangsmåden må vel være den samme mht. at reparere installationen.

Jeg forsøger og vender tilbage.