Avatar billede flintstone Novice
04. december 2010 - 11:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Underlig ting med stifinderen

Stifinderen i Windows 7 opfører sig anderledes end jeg er vant til fra XP. Når jeg klikker på krydset, for at udvide mit bibliotek, så hopper den ned i bunden af skærembilledet, fremfor at blive midt i skærmbilledet, som den "plejer".
Nogen smart forklaring på netop dette fænomen?.....som iøvrigt irriterer mig som bare pokker.
Avatar billede promblemstilling Nybegynder
04. december 2010 - 11:19 #1
Højest sandsyneligt bare en ændring fra Windows XP til Windows 7..
Men kan ikke lige helt sætte billede på det problem.. Prøv evt. med et screenshot..
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2010 - 11:30 #2
Er du interesseret kan du få din Win 7 til at ligne XP.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2010 - 11:34 #3
Sådan her:
http://classicshell.sourceforge.net/
Har dog ikke selv prøvet dette program, da jeg stadig kører XP.
Avatar billede promblemstilling Nybegynder
04. december 2010 - 11:47 #4
Kan man ikke også bare bruge temaet "Windows Klassisk"?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2010 - 12:07 #5
Jo det tror jeg du kan, men er ikke sikker på du får alle delene fra klassisk indstilling med.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. december 2010 - 12:07 #6
Jeg har lavet en mappe med tips og triks hvis du er interesseret kan den downloades! når den er udpakket er der et internet ikon der heder
Projeekt 7 dobbeltklik og du får en HTML side med vejledningen.
http://www.gratisupload.dk/download/49767/
Avatar billede flintstone Novice
04. december 2010 - 13:18 #7
Øhhhhhh......hvad sker der lige for tråden her? Jeg skal absolut ikke have 7'eren til at ligne XP. Jeg har bare et sjovt/underligt problem, som jeg søger en løsning på. Hvis ikke den findes, så er det da ligemeget......btw, et screenshot hjælper nada....det skal ses "live"
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2010 - 17:37 #8
Du skriver jo at du vil have den til at gøre som XP "plejer".
Om programmet jeg linker til kan det du vil have ved jeg ikke, men det er et værktøj til det.
Om du kan indstille Win 7, så den agerer som din XP maskine det må andre svare på.
Avatar billede flintstone Novice
05. december 2010 - 10:08 #9
Jeg tror, at der er sket en misforståelse med hele spørgsmålet.
Jeg vil, stadigvæk, på inegn måde have min W7 maskine til at agere som en XP maskine. Jeg har bare lavet en observation, i stifinderen, som jeg fandt underlig i forhold til dengang hvor jeg jeg havde Win XP. Det er såmænd det hele. At der ikke er en løsning er jo bare ærgeligt, men hvis man ikke spørger, så får man heller ikke svar......og apropos svar.....hvis der er nogle som vil have point, så bedes de venligst lægge et svar.....go' søndag c",)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2010 - 10:20 #10
Nej jeg har forstået, at du vil beholde din Win 7. Troede måske at det program (værktøj) kunne rette din stifinder til så den kom til at agere på den måde du ville have uden at røre noget andet. Men jeg ved ikke om den kan det, da jeg ikke har mulighed for at afprøve det.
Havde jeg haft Win 7 havde jeg da afprøvet programmet, og forklaret hvordan det virker.
Men har man ikke løst/gider afprøve det, er det jo din egen sag.
Avatar billede flintstone Novice
19. december 2010 - 13:53 #11
...ingen løsning.....