Avatar billede pollehund Nybegynder
04. december 2010 - 12:42 Der er 2 kommentarer

valget af ekstern harddisk

Dav Eksperten...

Jeg overvejer, at købe en ekstern harddisk, men jeg ved ikke hvilken en, jeg skal have...

Min computer understøtter USB 2.0 og eSATA 2...

Jeg vil gerne har en ekstern harddisk med begge dele og den må godt være på 320 gb og derover....

Kom med nogle forslag
Avatar billede promblemstilling Nybegynder
04. december 2010 - 13:12 #1
En gang imellem har de nogle gode og billige hos ALDI..
04. december 2010 - 23:35 #2
Har selv lige købt denne. :)
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=613821

den har ikke sata godt nok, men det fede ved den er at den både har USB 2.0 og 3.0 selvom du ikke har 3.0 selv kan det være en fordel, når jeg flytter med en USB 2.0 port flytter den med mellem 15 og 30 MB hvilket jeg syntes er hurtigt :)