Avatar billede larslind Nybegynder
05. december 2010 - 21:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 geninstallering

Hejsa

Jeg har geninstalleret min pc til fabriksinstillinger (Windows 7) derefter jeg installeret programmer og opdateringer på bærbar pc. Efter et par dage forsvandt nogle ikoner i proceslinien samt scrollhjulet på musen er blevet til opskruning af lyden på pceren efter opdateringer ag styresystem. Musen og scrollfunktion aktiveres ligeledes fra procesliniens ikoner.

Mit spørgsmål er da der sikkert er noget der er gået galt i windows om det er muligt at køre windows 7 oven på igen så det selv kan rette evt fejl i styresystem uden at jeg igen skal geninstallere og formatere igen. Evt systemgendannelse kan jeg ikke da det ikke var slået automatisk til så der er ingen tidspunkter der er oprettet.

mvh
Avatar billede poko1 Ekspert
05. december 2010 - 22:16 #1
Start op med Windows DVD lige der hvor der står instaler nu er der forneden til venstre mulighed for reparer.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 22:26 #2
1.350 point ude i åbne spørgsmål. Du respekterer åbenbart ikke dem, som bruger deres tid og viden på at hjælpe dig.
Avatar billede larslind Nybegynder
05. december 2010 - 22:41 #3
altid når spørgsmål er besvaret så det løste problemet. du kigger vist kun på point.
Avatar billede larslind Nybegynder
05. december 2010 - 22:42 #4
det er dsv ikke muligt da der ikke var dvder med til pc'eren.
Jeg har selv oprettet 5 stk recovery disk og de kommer ikke op når man starter.....
Avatar billede poko1 Ekspert
05. december 2010 - 22:54 #5
La selv en recovery cd. læs grundigt.
http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
05. december 2010 - 23:06 #6
Du siger dine recovery skiver ikke kommer op når man starter, har du husket at bede din maskine om at starte op på dvd drevet som det første ?
Avatar billede larslind Nybegynder
05. december 2010 - 23:27 #7
nej hvordan starter jeg op på dvd drevet.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
05. december 2010 - 23:43 #8
Det gør du ved at gå ind i bios opsætningen på din computer, gå til bootsequence og sætte dit dvd drev som det første din maskine prøver at boote på.

Det kan være lidt forskelligt på computerne hvordan man komme ind i bios, men ofte skal man trykke DEL knappen ned ved opstart.

Pas godt på hvad du laver inde i bios, en forkert indstilling kan ændre meget :)
Avatar billede larslind Nybegynder
06. december 2010 - 00:02 #9
ok....ss

er dsv ikke nørd. men takker for din ulejelighed
Avatar billede larslind Nybegynder
03. februar 2011 - 08:47 #10
smid et svar så jeg kan give point, sweet1
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
04. februar 2011 - 15:53 #11
Her kommer et svar :) Glad for det hjalp dig :)