Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 18:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Asrock x58 og Memory

Hej alle sammen

Har lige fået en ny pc.

ASROCK x58

Jeg har købt

6 x 1 gb 1333mhz til at sætte i den.

Når jeg sætter 3 gb ram i så virker det fint, men lige så snart jeg sætter alle 6 gb i så virker den ikke og der kommer ikke noget billede frem på skærmen.

Fejlkode: A2

jeg har testet alle rammene igennem og alle sammen virker fint.
Avatar billede milter Ekspert
06. december 2010 - 22:18 #1
Avatar billede keld-duracell Nybegynder
07. december 2010 - 00:50 #2
Uha det var søreme mange spørgsmål uden pointtildeling - hvis du forventer seriøse svar og hjælp, må du hellere se at få tildelt en skovlfuld point til alle dem, som har brugt deres tid på at gi´ dig gode råd og løsninger siden 2005.

  Jeg har skam svaret på dit nuværende problem, og det skal du få ganske gratis når du har tildelt point til alle de andre "I Køen" - indtil da sker der intet !
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 09:06 #3
Mange tak, jeg har været igang med nu at give point ud, jeg ved bare ikke om jeg har gjort det rigtig. Kan ikke rigtig finde ud af det.

Hvad kan man køre duracell?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 09:08 #4
Tak for det :) jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg giver point ud?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 09:08 #5
tak for det
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 18:50 #6
Jeg kan jo ikke give jer point når i bare vælger at skrive en kommentar i skal jo huske og trykke skriv et svar!
Avatar billede milter Ekspert
08. december 2010 - 01:53 #7
Avatar billede keld-duracell Nybegynder
11. december 2010 - 05:54 #8
Jeg kan se at du har fundet svaret, og tildelt dig selv 100 point - så har du jo løst problemet. Det var godt !