Avatar billede ALS Praktikant
07. december 2010 - 14:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sprogvalg Phoshop Elements 9

Jeg var ikke helt opmærksom, da jeg fandt Photoshop Elements 9 på www.edbpriser.dk så ved et uheld har jeg nu fået leveret en Svensk udgave (hmm, fra en Dansk online-butik).
Desværre mener mutikken at der er tale om erhvervskøb og vil ikke bytte programmet til en engelsk udgave, selv om programpakken er uåbnet.

Er der nogen som helst mulighed for sprogvalg, så jeg kan vælge engelsk, selv om der står svensk på pakken?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
08. december 2010 - 17:58 #1
-umiddelbart er der ingen mulighed!

Men Adobes danske support ville da være en indlysende idé - de har ry for at være meget positive.
Avatar billede ALS Praktikant
26. marts 2012 - 14:59 #2
Lukker