Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
07. december 2010 - 19:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brænding af CD

Goddag, jeg sidder med et problem jeg simpelthen ikke forstår....

jeg prøver at brænde et disc image til en CD, jeg har nu hentet 2 nye CDer, og den bliver ved med at sige at disken ikke er tom, kan dette skyldes ringe CD-R kvalitet, eller hvad er det der sker? JEG FORSTÅR DET IKKE :(

Jeg er ved at blive frustreret :(
07. december 2010 - 19:45 #1
Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilket brænder program ?
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
07. december 2010 - 19:55 #2
spørgsmålet har været oppe og vende før, måske kan du bruge dette til noget måske ikke...

http://www.eksperten.dk/spm/276540
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
07. december 2010 - 20:02 #3
tusind tak for de hurtige indslag, jeg bruger windows 7, og jeg har prøvet med både nero og med ashampoo, den nero version jeg brugte var en portable nero, som så ud til at virke fint, ingen så ud til at have haft problemer med den, jeg havde samme problem som personen fra det andet topic, først virkede det slet ikke, så prøvede jeg ashampoo, og den kørte ud til 100% og jeg trykker finish osv. jeg prøver derefter at se om der er sket noget, men næh jeg blev snydt....

så prøver jeg igen, og med en ny cd, og der sker nada nu, nu siger den bare CDen ikke er tom....

altså, de er vel i og for sig heller ikke helt tomme, hvis jeg markerer det drev som den sidder i, siger den 69x / 7xx ledig, der mangler ca. 5mb eller sådan ngoet, men da det er helt nye CDer gik jeg ud fra at det bare var std. med en form for software der lå på af en eller anden grund....
Avatar billede FrischHenriksen Nybegynder
23. marts 2011 - 14:13 #4
meh luk nu denne tråd