Avatar billede michaelos Nybegynder
07. december 2010 - 23:55 Der er 1 kommentar

smides af eget netværk

Jeg (min bærbare) smides hele tiden af 9mit eget trådløse netværk selv om der er forbindelse(er tisluttet. når man kører "dianogse af.." og bagefter "søg efter yderligere problemer" oprettes forbindelsen pludselig, - men ofte bliver jeg smidt af igen.

Hvad sker der?
Avatar billede herpderp Nybegynder
08. december 2010 - 16:42 #1
Hvordan er styrken på den trådløse forbindelse? Du kan se det ved at holde musen over ikonet nede i højre.

Har du andre computere tilsluttet netværket enten trådet eller trådløst, og har du samme fejl på dem?

Ved du hvilken sikkerheds protokol(wep, wpa osv.) og hvilken 802.11 version (a, b osv) du bruger?
Hvis du ikke ved hvordan du ser dette så skriv hvilket OS (windows version) du bruger.