Avatar billede russe2215 Nybegynder
09. december 2010 - 18:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lenovo T500 med Windows 7 på TDC

Hej,

Jeg har en Lenovo T500 med Windows 7 og indbygget Ericsson F3507g Wan modem, jeg har et TDC data simkort.

Jeg har Installeret Lenovo Access Connections som både kan administrer mit trådløs Lan & Trådløs Wan.

Når jeg prøver at få den til at benytte Trådløs Wan popper der en boks op med teksten "Intern fejl. Fejl under API"

Når man trykker Fn+F5 kommer menuen op hvor man kan tænde og slukke for de forskellige trådløsekort i computeren, Trådløs Lan & Bluetooth kan jeg sagtens tænde og slukke for, men Trådløs Wan står som slukket og når jeg trykker på knappen Tænd for at tænde netkortet sker der ikke noget, den bliver ikke tændt.

Under skærmen på bærbaren er der nogle ikoner som lyser når de forskellige ting i bærbaren er tændt, og det ikon for Trådløs Wan er der lys i, som om at det Trådløse Wan kort er tændt, men det virker stadig ikke.

Jeg håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe, for jeg er ved at være godt frustreret.
Avatar billede russe2215 Nybegynder
09. december 2010 - 20:11 #2
Har prøvet denne. men desværre uden held.

Mit problem er at når jeg kigger i enhedshåntering så ser det ud som om at Ericsson f3507g er installeret og virker.

Men når jeg så vil bruge den til at koble på nettet, så kan man ikke rigtig tænde for "netkortet".
Avatar billede haverslev Novice
11. december 2010 - 14:22 #3
Avatar billede russe2215 Nybegynder
11. december 2010 - 15:32 #4
haverslev: Hvis du kigger neders på dette indlæg du har sendt mig, så kan du også se at jeg har skrevet & prøvet det som står på det indlæg.
Men det virkede stadig ikke.
Avatar billede russe2215 Nybegynder
24. marts 2011 - 14:52 #5
Desværre var der ingen der kunne hjælpe!