Avatar billede chrras Praktikant
10. december 2010 - 16:52 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Jeg søger et program..... og jeg håber DU kan hjælpe....

Hej,
Jeg søger et billedprogram, hvor man kan skrive en forholdsvis lang billedtekst, da jeg har en masse tegneserier, hvor jeg så vil scanne forsiden ind på min pc, og tilføje oplysninger om lige denne tegneserie.
Der må også meget gerne være en slags søgeprogram og en måde så jeg kan ordne mine tegneserier efter årstal, nummer osv.
Formålet er at jeg let kan slå op og se om jeg har det pågældende nummer, og let finde oplysninger om det.

Mange hilsner:
Christian
Avatar billede chrras Praktikant
10. december 2010 - 17:04 #1
Her er lige et par rettelser til spørgsmålet:

Hej,
Jeg søger et billedprogram, hvor man kan skrive en forholdsvis lang billedtekst, da jeg har en masse tegneserier. Jeg så vil scanne forsiden ind på min pc, og tilføje oplysninger om lige dette tegneserie-nummer.
Der må også meget gerne være en slags søgeprogram og en måde så jeg kan ordne mine tegneserier efter årstal, nummer osv.
Formålet er at jeg let kan slå op og se om jeg har det pågældende nummer, og let finde oplysninger om det.

Mange hilsner:
Christian
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2010 - 18:44 #2
jeg vil tro, at du kan bruge dette
http://www.stoneware.dk/moviemanager/default.htm
omend det er beregnet til video'er.
Avatar billede Chello21 Nybegynder
27. december 2010 - 10:18 #3
Photoscape
Avatar billede Djuulsh Nybegynder
27. december 2010 - 12:21 #4
Photoshop, gimp... mmm. photoscape.
der er et program, hvor man kan skrive stregkoderne ind, hvorefter den automatisk vil finde ud af, hvad for en film, bog, tegneserie osv. kan desværre bare ikke huske hvad det program hedder.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. december 2010 - 12:40 #6
#4 - tænker du på noget som fx
http://www.readerware.com/
desværre koster det 40$ - 75$
Avatar billede Djuulsh Nybegynder
27. december 2010 - 12:41 #7
#6
tror faktisk det er noget i den stil.. jeg har fundet en crack til sådan et program :) til min ven..
Avatar billede claes57 Ekspert
27. december 2010 - 12:52 #8
#7 - du må ikke linke til / videregive ulovlig software (og slet ikke i dette forum).
Avatar billede Djuulsh Nybegynder
27. december 2010 - 12:57 #9
#8
Det har jeg heller ikke lyst til.. det var bare en information :) - men det du sendte, skulle være løsningen.. han kan jo prøve at hente 30 dages try..