Avatar billede madsfaerge Praktikant
11. december 2010 - 14:40 Der er 3 kommentarer

Ny fremtidssikret gamer Pc

Hej

Skal ud og investere i ny computer

Har kigget på den her http://www.topdata.dk/product.asp?product=7361

Kan jeg finde bedre computer til de samme penge et andet sted ?

Vil jeg kunne tilslutte min forstærker med et spdif kabel til det lydkort?

Vil helst ikke af med over 11000

Alle forslag er velkomne

Mvh Mads
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
11. december 2010 - 21:47 #1
Hejsa, du skal minimum give 11000 for denne computer, da du skal købe styresystemet ved siden af (900 kr) Og så skal du nok også have trådløs netkort til computeren, da du skal game, skal det helst være et godt et, så nemt 500 kr.

Prøv overvej om du vil give det, købte selv en derinde fra, til 8k, det er så med trådløs netkort + styresystemet, og den er god!
Avatar billede JStaal Nybegynder
12. december 2010 - 20:56 #2
Hej Mads.
Umiddelbart de resultater jeg fik ved Gigabyte X58A bundkort viste i 4 tilfælde (ud 4 +5 +6 +7 ) at have spdif RCA og toslink.
Topdatas info omkring hvilken eksakt model samt egenskaber er rimelig skrabet.

Omkring systemet:
Der syntes jeg bestemt du får nogle gode dele får en okay skilling.
Det med det trådløse netkort, kan jeg ikke se hvad det skal bruges til når der er kablet 10/100/1000 netkort i nye bundkort og også disse Gigabyte X58A- modeller, så det er bare ekstra penge til unødvendig lir, MED mindre du har brug for det skal være trådløst.
1ti1 har ret ang. windows, og der kan jeg da anbefale windows 7 som ligger i et pris leje fra 750,- - 2000,- +/-, alt afhængig af udgaven (home basic / premium / ultimate m.m).

Mvh JStaal
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2010 - 21:24 #3