Avatar billede Finansfyrsten Nybegynder
15. december 2010 - 09:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mails fra outlook

Hej.

Jeg får denne meddelelse når jeg forsøger at sende en mail fra min outlook (jeg kan godt hente mails):

550 relay not permitted

Jeg troede, at jeg havde løst problemet, ved at indtaste email indstillingerne (Pop3) igen. I hvert fald kunne jeg i en kort periode sende mails, men nu kan jeg ikke længere. Har prøvet at oprette email indstillingerne igen, men uden resultat.

Problemet opstod efter at jeg havde fået tilsluttet en netværksprinter - som jeg i øvrigt ikke er helt sikker på at jeg har fået tilsluttet korrekt.

Skal jeg ændre noget i mine email indstillingerne fordi jeg har tilsluttet en netværksprinter?

MVH Robert
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2010 - 15:59 #1
du sender mails med SMTP.
din smtp server skal være korrekt, password skal være korrekt (hvis der er noget), og "log på med sikker godkendelse" skal muligvis være slået til.

jeg kan ikke se at en printer kan have nogetsomhelst med det at gøre, du må have gjort noget andet du ikke lige kan huske..
Avatar billede 2nice Nybegynder
15. december 2010 - 19:29 #2
Prøv at ændre din SMTP

asmtp.mail.dk (TDC SMTP)
Port 25
Min server kræver godkendelse (samme indstillinger som pop3)
Avatar billede Finansfyrsten Nybegynder
18. december 2010 - 16:06 #3
Har prøvaet at ændre ud fra det du skriver - det hjælper ikke....

Synes at jeg har prøvet alt hvad jeg kan komme i tanke om....
Avatar billede Finansfyrsten Nybegynder
18. december 2010 - 16:09 #4
Og så prøver jeg lige endnu en ting - lukker ned for min VPN-forbindelse til min arbejdscomputer - og Vups så virker det!!!
Avatar billede Finansfyrsten Nybegynder
29. april 2011 - 06:01 #5
Som sagt fandt jeg selv løsningen