Avatar billede alessandro Nybegynder
16. december 2010 - 14:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printe mails enkeltvis Office outlook 2007

Hej alle,

det irriterer mig gevaldigt at jeg ikke kan finde ud af at få Office Outlook 2007 til at printe mails enkeltvis. Når jeg har en samtale kørende på mail og gerne vil printe den sidst modtagne eller sendte mail ud, så vil outlook printe alle mails ud under den samtale. Kan det på en aller anden måde lade sig gør kun at printe en enkelt mail ud? Nogen der har en idé?

På forhånd tak.
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. januar 2011 - 20:17 #1
Hvis det du mener med en samtale på mail, er at du besvarer en modtagen mail, og i svaret har det oprindelige indhold med, så vil det jo altid være en samling af afsendte mails.
/ptj_11
Avatar billede alessandro Nybegynder
18. februar 2011 - 11:39 #2
Ja, man kan åbenbart ikke vise dem frem enkeltvis.