Avatar billede seeeb Nybegynder
19. december 2010 - 00:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dobelt understreg går gennem teksten i equation

hvordan laver jeg dobelt understregning i equasis når facit ikke kun er tekst på en linie. F.eks. når facit indenholderen brøk går understregen gennem det nederste af brøken. Stregen skulle jo helst stå under hele fasit og ikke strege det ud.
Avatar billede Druesukker Nybegynder
19. december 2010 - 01:00 #1
Hvis du trykker på "accent" kan du vælge at indsætte strege over og under.

Du kan få to streger under ved at vælge streg under to gange.
Avatar billede seeeb Nybegynder
18. januar 2011 - 07:55 #2
åbentbart ingen løsninger til dette spørsmål
Avatar billede seeeb Nybegynder
18. januar 2011 - 07:57 #3
hov så ikke lige svaret