Avatar billede smvmarketing Nybegynder
19. december 2010 - 15:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 - Facebook - virker ikke, Gmail - virker ikke.

Hej Eksperter,

hermed endnu et spørgsmål i min efterhånden endeløse kø af undren over Windows 7 og alle de ting, der ikke virker i systemet.

Når jeg forsøger at besøge Facebook får jeg fint loginsiden frem. Når jeg så har tastet logininformationer og logger ind, sumper browseren i 2-3 minutter for derefter at fortælle mig, at computeren ikke har adgang til internettet.

Lidt samme billede viser sig, når jeg forsøger at besøge gmail.com - her får jeg bare aldrig vist loginbilledet, men springer i stedet direkte til informationen om, at der ikke er forbindelse.

Underligt nok virker alle andre sider (dem, jeg har forsøgt i hvert fald).

Har i nogle løsningsforslag, eller skal jeg bare kyle min lovlige Windows 7 ud af vinduet og hente en piratkopi af XP, som jeg ved fungerer?
Avatar billede Vandreren Novice
19. december 2010 - 15:34 #1
Hvis du anvender IE, så prøv lige at deaktivere tredjepartswebbrowsere.

Vejledning:

Deaktiver indstillingen "Aktiver udvidelser til tredjepartswebbrowsere (kræver genstart)" i Internet Explorer

  1. Start Internet Explorer, hvis du ikke allerede har startet programmet.
  2. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Avanceret.
  3. Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Aktiver udvidelser til tredjepartswebbrowsere (kræver genstart) i feltet Indstillinger under Gennemsyn, og klik herefter på OK.
  4. Afslut, og genstart derefter Internet Explorer.
Avatar billede smvmarketing Nybegynder
15. februar 2011 - 08:42 #2
Hej Vandreren,

jeg tror selv, jeg fandt løsningen. Min daværende internetopkobling var via en smartphone med et tetherprogram. Det giver tilsyneladende nogle problemer i forhold til generelt alle loginfunktioner.

Men mange tak for dit bud - svar = points. :-)
Avatar billede Vandreren Novice
15. februar 2011 - 11:41 #3
Tilbuddet om points er pænt af dig, men jeg ønsker kun points når jeg har bidraget med en løsning.

Godt at du fik ordnet dit problem.
Avatar billede smvmarketing Nybegynder
15. februar 2011 - 12:06 #4
Alt i orden. Men tak for budet alligevel. :-)