Avatar billede DJDam Nybegynder
19. december 2010 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Link viker ikke i Live mail????

Når jeg modtager en mail med et link, bliver dette blokeret at min computer. Jeg kan altså ikke bruge linket men må lave copy af linket til browser.
Jeg bruger Live mail som henter min hotmail. På andre maskiner viker linket i min hotmail. Jeg er derfor sikker på, at det er en indstilling i live mail???

Nogen som kan hjælpe
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2010 - 17:33 #1
Er din browser sat som stansard-browser?
Avatar billede DJDam Nybegynder
19. december 2010 - 18:48 #2
Hvad betyder det, mere præcist ;-)

Jeg bruger Explore som standard
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2010 - 20:46 #3
Åbn Inernet Explorer -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer -> Benyt som standard
Avatar billede DJDam Nybegynder
21. maj 2013 - 21:11 #4
Så vil jeg gerne bede om dit svar som SVAR :-) Så jeg kan acceptere.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2013 - 21:15 #5
Kommer her.  :-)