Avatar billede 1ti1 Nybegynder
22. december 2010 - 18:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på skype?

Hejsa. Når jeg logger på skype, bliver billedet af skype, nede i proces lijnen aldrig grøn? Koden og brugernavnet er rigtig, men den tislutter bare aldrig :/ Har prøvet en genstarting af computeren.
Avatar billede futte850 Nybegynder
22. december 2010 - 18:44 #1
jeg kan heller ikke logge på.. der er vist flere der har samme problem
Avatar billede futte850 Nybegynder
22. december 2010 - 18:46 #2
Skype er blevet ramt af et eller andet... men de er igang med at undersøge det.
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
22. december 2010 - 18:47 #3
Tak for svaret :)
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
22. december 2010 - 19:00 #4
ok
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
22. december 2010 - 20:03 #6
Nice mange tak, point til alle?
Avatar billede Ducky Juniormester
21. september 2015 - 12:13 #7
Hej alle,

Jeg har lige oplevet det tekniske problem at jeg ikke kan logge på Skype, selv om jeg skriver både brugernavn og adgangskode rigtigt.. da jeg vågnede i morges kunne jeg se at jeg var blevet smidt af Skype men da jeg efterfølgende ville logge på, så kunne jeg ikke få nogen forbindelse til programmet og det er selv om jeg har fin og fuld forbindelse til internettet i sin almindelighed.. men kan se at folk skriver at de har prøvet at hente programmet igen og så er problemet løst, men så mister man da personer på sin Skype, som man havde i forvejen eller hvordan er det?
For de personer, som jeg har på min Skype konto har jeg ikke andre steder.. er virkelig træt af at jeg ikke kan logge på, nogen der har en brugbar og passende løsning ?