Avatar billede fni224 Novice
23. december 2010 - 20:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CIFS brugernavn og password til LG DP1 medieplayer

Hej,

Jeg har netop købt en LG DP1 medieplayer til at koble på mit TV. Når jeg vil prøve at koble på de pc'er som er tilgængelige på mit trådløse netværk, skal jeg indtaste CIFS brugernavn og password til den aktuelle pc.

Hvor finder jeg dette? Synes efterhånden jeg har prøvet alle kombinationer.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Flemming.
23. december 2010 - 22:42 #1
Nu vil jeg ikke hænges op, da jeg slet ikke er sikker. men jeg ved at når jeg over mit eget netværk vil ind i en anden computer eller NAS server ber den om et Brugernavn og Password så jeg kan komme ind på min mappe. og der skal du bar bruge det brugernavn og password du har på din PC

Men inden det virker skal du lave en mappe, som du deler med den bruger du har tænkt dig at bruge på din mediaplayer, hvor du har læse og skrive rettigheder :)
Avatar billede fni224 Novice
07. januar 2011 - 01:07 #2
Hej,
Jeg fandt ud af at det var Windows Live kontoen som lavede ged i den. Da jeg slettede den og sign in assistent, så var problemet løst.

mvh Flemming
Avatar billede fni224 Novice
07. januar 2011 - 01:08 #3
Lukket