Avatar billede amatoren2010 Nybegynder
27. december 2010 - 08:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer ved opstart af Outlook

Kære eksperter

Jeg kører Windows Vista med Business Contact manager
Når jeg vil starte outlook for jeg en hvor den skriver:
"business contact manager-databasen kan ikke indlæses. En ekstern komponent har udløst en undtagelse. Vil du ændre konfugurationen af databasen ? "

her kan jeg så svare ja eller nej, men ja gør ingenting og ved Nejforsvinder meddelsen. Så starter outlook, men efter et par minutter lukker den ned og og genstarter.

Dette har nu stået på et stykke tid, men et par gange er det lykkedes mig at få liv i den, og så fungerer det.

Nogen gode forslag
Avatar billede kgkg Nybegynder
27. december 2010 - 11:01 #1
Du har nok mere held med at få en løsning på dit problem, hvis du flytter dit spørgsmål ang. Outlook væk fra denne gruppe, som handler om MySQL databaser til f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail/Outlook/

Luk dit spørgsmål her, og stil det i den anden gruppe...
Avatar billede amatoren2010 Nybegynder
30. december 2010 - 07:25 #2
Jeg fandt selv en løsning.

Ved at fjerne BCM basen og oprette en ny forsvandt problemet. Da der heldigvis ikke var noget på basen betød det ikke noget.