Avatar billede krelle98 Nybegynder
28. december 2010 - 18:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min CD-læser læser ikke mine cd'er.

Hej jeg har det lille problem at når jeg sætter en cd i min pc og jeg åbner den i Stifinder står der bare "Track01 Track02 osv" og det er et problem når jeg gerne vil kopiere "rippe" dem fordi så får jeg ikke titlerne med.

På forhånd tak.
Avatar billede milter Ekspert
28. december 2010 - 19:10 #1
Når der ikke vises titler, skyldes det næsten 100% sikkert, at titlerne ikke findes på den CD, du forsøger at rippe.

Er den hjemmebrændt, og hvor gammel er den?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2010 - 20:40 #2
Lyder som en audio CD du vil rippe?

På audio cd´er er der ikke titler på numrene!
Avatar billede norbert_ Nybegynder
28. december 2010 - 20:58 #3
Hvis du ribber den i Windows Media Player plejer titlerne at komme med over i ribbet. Prøv det. Men du skal nok være på Nettet for at kunne gøre det. Den går ind i en kæmpe base og henter titlerne.
Avatar billede milter Ekspert
28. december 2010 - 21:40 #4
@ #2+3.

I har ret, jeg overså, at krelle98 forsøger at kopiere via Stifinder. Kopiering af titler, etc, kan vist kun laves via programmer, som har direkte forbindelse til Gracenote.

http://www.gracenote.com/
Avatar billede krelle98 Nybegynder
29. december 2010 - 00:19 #5
Okay mange tak alle tre.
Avatar billede krelle98 Nybegynder
03. juli 2011 - 15:21 #6
:-D