Avatar billede millerbean Praktikant
30. december 2010 - 18:54 Der er 1 løsning

ItextSharp, indsættelse af tekst

Jeg har lavet et diplom i et pdf dokument.

Det er nu meningen at man skal kunne sætte et navn ind som den læser fra et tekst felt(asp.net).

Jeg bruger ItextSharp til dette, hvor jeg indlæser pdf'en og indsætter noget tekst ved hjælp af en Paragraph.

Paragraph pText = new Paragraph(new Chunk("Test", FontFactory. GetFont(FontFactory.COURIER_BOLD, 16, Font.ITALIC, BaseColor.RED)));
pText.SetLeading(0.0f, 15.4f);
pText.Alignment = 1;

Jeg vil gerne sætte teksten et bestemt sted på y-aksen og bruger denne
pText.SetLeading(0.0f, 15.4f);

Problemet opstår nogle gange at den indsætter teksten på en ny blank side og jeg kan ikke gennemskue denne fejl, da det er meget random hvornår den gør det.

Kender I nogle andre muligheder end en Paragraph?
Avatar billede millerbean Praktikant
28. februar 2011 - 08:16 #1
Ikke aktuel længere.