Avatar billede kentokio Novice
31. december 2010 - 13:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opret netværksdrev via. gigaset551

hej jeg har en Siemens gigaset se551 router

(http://gigaset.com/medias/sys_master/A31008-M1029-B101-2x-7619_gigasetSE551_EN_NET.pdf) s 82.

som jeg bruger til og dele min interned forbindelse med hvilket også virker fint. nu kunne jeg så bare godt tænke mig og sætte en ekstern harddisk til denne routher og tilgå den trådløst. det jeg så har gjort er af forbinde min eksterne harddisk til routeren med et usb kabel, hvorefter jeg har været inde i menuen til routeren

trykket på

Advanced Settings> USB > USB ON > Status: USB mass storage device "WD 5000AAV External" connected with 1 partition. >

herefter trykkede jeg på FILE SERVER>

File Server
File server: x On    Off
Host name:  server
Description: 500gb
Domain / workgroup: WORKGROUP
Device: WD 5000AAV External

Partitions: Name File system Active shares
Partition 1 HPFS/NTFS (not supported)

og trykket GEM

problemet er jeg ikke kan tilgå harddisken fra windows XP?

når jeg prøver trykke på denne computer > funktioner > Opret forbindelse til netværksdrev:

nå jeg så trykker å gennemse kan jeg trykke på workgroup>server og så kan jeg ikke trykke OK ???

hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede kentokio Novice
31. december 2010 - 13:36 #1
vil jeg også kunne tilgå denne harddisk på min Mac book? og hvordan
Avatar billede wappa Nybegynder
01. januar 2011 - 04:12 #2
Er harddisken formateret ?
Avatar billede kentokio Novice
01. januar 2011 - 11:52 #3
ja hvis jeg sætter harddisken direkte til min laptop med usb kabel kan computeren sagtens finde den og åbne de filer / mapper der er på den
Avatar billede kentokio Novice
28. december 2011 - 21:39 #4
Lukker