Avatar billede LemonHouse Nybegynder
01. januar 2011 - 22:34 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Point givning (til vkristofferschiemann)

Hej vkristofferschiemann :)  Smid lige et svar
Avatar billede pstidsen Novice
01. januar 2011 - 22:56 #1
Hvad i al verden? hvorfor?! :O
Avatar billede arne_v Ekspert
02. januar 2011 - 01:02 #2
Jeg formoder at det relaterer sig til:
  http://www.eksperten.dk/spm/925953

Men der er lige en 200p regel.
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 01:07 #3
Ved første tanke troede jeg det var pointsnyd, men nu har jeg læst i FAQ'en at det er helt normalt :) Undskyld hvis det lød som om jeg var sur.

Men ja 200p reglen....
Avatar billede LemonHouse Nybegynder
02. januar 2011 - 01:10 #4
Ja jeg giver disse point da jeg uretfærdigt gav point til den ene part da jeg ikke vented svar fra vkristofferschiemann...

- Jeg undskylder hvis jeg har gjort noget forkert?  (Hvad er 200p reglen?
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 01:16 #5
Avatar billede LemonHouse Nybegynder
02. januar 2011 - 01:23 #6
Nåårh dem har jeg læst :)  de forbyder mig ikke i at videregive pointene til en anden bruger....
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 01:27 #7
Nej, men hvordan vil du få de point du allerede har uddelt tilbage? Dem har du ikke krav på, men hvis et venligt menneske står bag profilen, kan det da være du kan få dem igen :) Eller må du ikke give flere points ;)
Avatar billede LemonHouse Nybegynder
02. januar 2011 - 01:33 #8
Nej men da de 200 point i realiteten tilhører vkristofferschiemann, er det ikke snyd :)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2011 - 09:39 #9
Det er da rigtig der er regel om 200 point, men nu skal vi også passe lidt på vores sko kommer til at trykke for meget.
Regler er jo selvfølgelig en ting man skal forsøge at følge, men når man har lavet en procedurefejl ved lukningen af tråden, hvor hjælperen ikke har fået sine point, kan jeg ikke se noget forkert i dette.
02. januar 2011 - 14:41 #10
tak for pointne :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2011 - 15:33 #11
Den rette procedure er at silbidor blev bedt om at give point til rette vedkommende, da det ikke var hans løsning der blev brugt / hans svar der kunne bruges.

Reglen er og bliver max 200 point uddelt pr. spørgsmål/problem.
Dermed kan spørger kun bede dem der uretmæssigt har fået point om at give dem videre til rette vedkommende.

Jeg kan godt se problemstillingen, men regler er til for at blive fulgt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2011 - 15:35 #12
Dermed skal LemonHouse beholde sine point (lave svar selv og acceptere eget svar) og skrive i http://www.eksperten.dk/spm/925953 at der er sket en fejl og bede om at rette vedkommende får deres point.
Avatar billede LemonHouse Nybegynder
02. januar 2011 - 16:05 #13
Men da jeg har skrevet ind til eksperten og fået accept, modtager vkristofferschiemann sine point nu!  - End of story.

ps. Hvis i har meget imod det kan i evt. skrive til min indbakke, eller kontakte eksperten.dk hvis i er i tvivl om min godkendelse :)
Jeg har min sti ren.

- Det var så lidt Kristoffer :D
Avatar billede LemonHouse Nybegynder
02. januar 2011 - 16:14 #14
Og john_stigers?  - silbidors løsning blev brugt.. Og det hjalp... Problemet var at de begge skulle dele 200 point, hvorefter jeg laved fejl.

Nok er jeg 15 år, ikke den klogeste...
Men reglerne har jeg læst.. Og jeg har forklaret mig på velgående vis. Så håber det her er slut nu :)?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2011 - 16:35 #15
Det ændrer ikke på noget - samme fremgangsmåde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2011 - 16:36 #16
Blot er det så 100 point, og ikke 200
Avatar billede LemonHouse Nybegynder
03. januar 2011 - 10:14 #17
Men Silbidor fik 200 point, så skal Kristoffer også ... Retfærdighed :)