Avatar billede christian_h Nybegynder
02. januar 2011 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel 2007 custom view, returner til det billede du kom fra

Hejsa.

Jeg har en række custom views i Excel, som jeg kan aktivere ved at dobbelt klikke på nogle grafer.
Er det muligt, at få Excel til at huske det "billede/visning" den kom fra da man dobbelt klikkede på skærmen, og så få Excel til at returnere til det "forgåenden" billede/visning, når der igen dobbelt klikkes eller trykkes på en knap ? Det skal jo være dynamisk på en eller anden måde, så Excel husker hvad der vises på skærmen, altså zoom level og hvilke celler osv., dette vil jo være forskelligt hver gang.
Jeg vil tro at vi skal ud i noget VBA, og det er også OK.

Hpber at en kan hjælpe mig :-)
Avatar billede Nerboi Nybegynder
02. januar 2011 - 18:17 #1
Ja det er ok, også fordi så skal di igennem et længer projeckt!
Avatar billede christian_h Nybegynder
02. januar 2011 - 18:29 #2
Hejsa.

Er dette svar til mig ?, i såfald, er jeg overhovedet ikke med ?

Mvh.

Christian
Avatar billede christian_h Nybegynder
07. januar 2011 - 17:52 #3
Lukket