Avatar billede maiview Praktikant
03. januar 2011 - 13:01 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Spildt væske i tastatur på bærbar Acer Aspire

How stupid can you get? Nå, men jeg har spildt vand i mit tastatur - selve maskinen virker fint med mus, men tastaturet er dødt - jeg har prøvet af suge så megt op som muligt -  men er det muligt at løfte selve tastaturet op? Har en gang set det gjort i en forretning.
Har indtil videre sat den til tørre på et varmeapparat m. moderat varme.
På forhånd tak for hjælp
Dorte
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2011 - 13:39 #1
Prøv at se om denne video hjælper dig:
http://www.youtube.com/watch?v=FoTwln2SyQ4
Avatar billede maiview Praktikant
03. januar 2011 - 16:35 #2
Tak - det løste i hvert fald problemet mede at tastaturet af. Nu er det lagt til tørring på varmeappparatet - så må vi se i morgen ???
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2011 - 17:29 #3
Ja det var da altid noget, og ellers ved du jo nu, hvordan du sætter et nyt tastatur i.
Nu var det jo ikke dig selv, som skulle lægge et svar, men det er ok med mig, jeg samler ikke point. Så du accepterer bare dig eget svar:)
Avatar billede maiview Praktikant
03. januar 2011 - 17:31 #4
Hvordan giver jeg dig points? Jeg troede, det var det, jeg havde gjort, men i hvert fald tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2011 - 17:43 #5
Det er helt i orden. Men for at du ikke kommer galt afsted med nogen der lægger vægt på point, gør man sådan:
Når du skriver noget er det en kommentar, du skal altså ikke flytte markeringen ned til svar.
Hvis du får en kommentar du kan bruge til noget, beder du den eller dem, om at lægge et svar, som du efterfølgende accepterer.
Får du ikke et svar du kan bruge, eller takkes der nej tak, SÅ kan du selv lægge et svar.
Det har du så allerede gjort, så du acceptere bare det ene:)