Avatar billede okd Nybegynder
05. januar 2011 - 11:23 Der er 1 løsning

iFrame / scroll-problem

Hej

Jeg har et problem med en iFrame. Når indholdet er større en framen kan jeg ikke scrolle overhovedet. Det virker fint i IE, men ikke i FF og Chrome.

koden til min iFrame ser således ud:
echo "<iframe src='MainPage.php' width='".$width."%' height='".$height."'>
          <p>Your browser does not support iframes.</p>
          </iframe>
          ";

Jeg har prøvet at tilføje "scrolling='auto'/'yes'", men uden at det er kommet til at virke.

i CSS har jeg tilføjet:
html{overflow:scroll;}

Dettte gjorde, at jeg fik scrollbars vist, men der kan stadig ikke scrolles. Det ser ud som om det der bliver vist i min iFrame skulle være hele indholdet.
Avatar billede okd Nybegynder
06. januar 2011 - 13:48 #1
Problemet er nu løst, og tråden lukkes.

Det skyldtes, at der var blevet brugt en 'position: fixed' i stedet for en 'position: absolute'.