Avatar billede linkby Nybegynder
05. januar 2011 - 14:38 Der er 15 kommentarer

Nu Dansk linkkatalog

Hej alle,

Jeg har lavet en linkkatalog som er mega SEO venlige. Men der skal mange flere link på linkkataloger. Men husk hvis du vil tilføje et link skal du husk og lave en unik tekst eller kommer din ikke i linkkataloget.

Linkkataloget kan du se her: http://www.linkby.dk/

Held og lykke.
Avatar billede Perhaps Nybegynder
05. januar 2011 - 15:19 #1
Der er fejl på siden. Jeg har lagt www.rejsfrahamburg.dk ind, men når jeg efterfølgende klikker på henvisningen på din side, så får jeg:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1.
Avatar billede linkby Nybegynder
05. januar 2011 - 15:33 #2
Vendt kikker lige på det.
Avatar billede linkby Nybegynder
05. januar 2011 - 15:38 #3
Avatar billede linkby Nybegynder
05. januar 2011 - 15:39 #4
Der er plads til mange flere link i nu :P og tak for dit link.
Avatar billede Perhaps Nybegynder
05. januar 2011 - 16:36 #5
Tak linkby. Jeg ønsker dig held og lykke med dit site.
Avatar billede linkby Nybegynder
08. januar 2011 - 15:44 #6
Kom så alle sammen. Tilføje dit link :)
Avatar billede mikaelch Novice
09. januar 2011 - 19:33 #7
kunne der laves en katerogi show og underholding det synes jeg passer bedste til min side www.stripdanmark.dk
Avatar billede linkby Nybegynder
09. januar 2011 - 19:55 #8
Hej Mikaelch.

Vi tager ikke porno sider eller andre from for porno sider. Hvis du kikker på siden. Kan du også se det. Hvis du ikke lige kun finde det kan du se det her http://www.linkby.dk/privacy-policy Du kan også se det når du tilføjer et link til linkkataloget.

Ha en gode dage.

Hilsen Link By
Avatar billede mikaelch Novice
10. januar 2011 - 20:23 #9
nå den var ny min side er en porno side der da ikke sex på dem , alle de mange andre link kataloger har da godkendt mig hvor de skriver ikke tillader porno sider da ikke forgår sex på siden , med er under holding men er der sælges

derved min side går ikke under porno sider , den går under show underholding af af lettere erotisk art , de sider der ikke vil overhovedet have erotik på siden skriver det normalt

porno = sex billeder film pornomodel du ser i fuld aktive på en side

erotik = lettere optrædende f.eks. eller du er kærlig over for en mv.

der er forskel på disse udtryk
Avatar billede mikaelch Novice
10. januar 2011 - 20:25 #10
voksne sider står under betegnelse porno sider så de 2 ord betyder det samme
Avatar billede linkby Nybegynder
10. januar 2011 - 21:40 #11
Hej,

Vi tager ikke nogen sex sider.

Ha en gode aften.

Hilsen Link By.
Avatar billede mikaelch Novice
11. januar 2011 - 00:20 #12
der forskel om det er erotik sider som min eller sex sider hvor der er sex på , med som sagt de fleste skriver de både ikke tager imod pornografiske sider og erotik sider vis overhovedet bare lettere erotik sider , hvor der ikke er sex på siden , med er erotik
du ønsker ikke pornografiske sider med erotik sider på din side , efter hvad der står på tilføj link side ,
med godkender ikke erotik sider , fordi du ikke gider skrive du ikke vil modtage erotik sider
Avatar billede mikaelch Novice
11. januar 2011 - 00:23 #13
sex betyder der forgår sex på siden

erotik betyder der ikke er sex på siden , med mere betegnes som et forspille altså erotik min side

vis ikke erotik sider så skriv det
Avatar billede mikaelch Novice
11. januar 2011 - 00:24 #14
sex betyder der forgår sex på siden

erotik betyder der ikke er sex på siden , med mere betegnes som et forspille altså erotik min side

vis ikke ønsker erotik sider så skriv det , så svært er det ikke
Avatar billede linkby Nybegynder
18. januar 2011 - 15:27 #15
Hej Mikaelch.

Vi har snakket maget om din hjemmeside. Vi siger at den godt kan komme med. Men hvor skal show og underholding?. På siden?

Hilsen Link By