Avatar billede asustvivler Nybegynder
06. januar 2011 - 15:18 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

ASUS U35Jc eller ASUS UL30a?

Hej eksperter

Jeg er på udkig efter en ny bærbar. Min ASUS W5F har tjent mig godt, men nu skal den skiftes ud. Vakler på nuværende tidspunkt mellem ASUS U35Jc eller UL30a.

Er der nogen, der har erfaring med disse eller evt. andre gode forslag?

Krav:
Ultralet (vigtigt)
Arbejdscomputer til tekstbehandling, surf, cms-styring og let billedbehandling (må gerne kunne trække Adobe CS4 pakke)
Optisk drev ikke nødvendigt
Mac Air desværre ikke en mulighed på grund af pc-fanatisk systemadministrator... :)
Avatar billede -xyz- Nybegynder
06. januar 2011 - 15:29 #1
*Jeg har en Acer 3820TG-5454G32N den vejer ikke ret meget og kører Starcraft 2 på High Settings, og jeg har ingen problemer med at Køre Photoshop CS5

Desuden holder den strøm i 6 timer v. surf
Avatar billede mrrius Nybegynder
06. januar 2011 - 18:11 #2
her er en lille lækker sag..
men jeg ved ikke noget om grafikprosesor..

http://www.pcworld.dk/art/113240?a=exp&i=0

den er lige på traperne, så den kan nok ikke lige skaffes lige med det samme..
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
08. januar 2011 - 09:37 #3
Jeg har selv denne pc, og den er bare lækker.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4256373

Butikken hvor den er billigst ar dog ikke de bedste anmeldelser :-(

http://www.trustpilot.dk/review/diamond-data.dk
Avatar billede asustvivler Nybegynder
08. januar 2011 - 12:38 #4
Jeg tror også, at det bliver den. Så heller betale lidt mere og være sikker på leverandøren.

Tak for alle jeres forslag. :)
Avatar billede asustvivler Nybegynder
10. januar 2011 - 09:13 #5
Hentede den lørdag og er ganske tilfreds med udseende vægt og så videre. Oplever dog at venstre musetast ved tryk ikke har samme modstand som den højre, hvilket gør den lidt upålidelig. Er det noget du har oplevet?

Har tænkt mig at køre forbi butikken i dag.