Avatar billede filmeditor Praktikant
11. januar 2011 - 02:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar som ekstern skærm, hvordan?

Hej allesammen.

Er der nogen som ved hvordan jeg kan gøre min bærbar pc(samsung r530) til en ekstern monitor? Mit grafikkort på min stationære pc er et ATI Radeon HD 4870 X2.

Mvh. Paul
11. januar 2011 - 06:36 #1
... havde du forestillet dig at bruge din skærm på din bærbare til at vise billeder fra din stationære's grafikkortudgang ?

NEJ - det kan ikke lade sig gøre. Der er jo ikke noget grafik input på din bærbare; for den sags skyld på ingen bærbare i verden...

---

Du bør lige 'lukke' disse gamle spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/filmeditor - det ser ikke så pænt ud med Point ude: 820
Evt. læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar]...
Avatar billede isbjerg Nybegynder
11. januar 2011 - 07:06 #2
Jo, det kan lade sig gøre.

Du kan fx. købe et program som MaxiVista.

Har selv brugt den og den er rigtig god.

http://www.maxivista.com/
Avatar billede frederikbh Nybegynder
11. januar 2011 - 07:37 #3
Har aldrig hørt om at kunne lade sig gøre .som Larry siger er der jo ikke et kort i den som understøtter et input signal.:)
Avatar billede isbjerg Nybegynder
11. januar 2011 - 09:43 #4
MaxiVista kræver at der er installeret Windows på din bærbare. Så på den bærbare kører der bare et lille program der modtager information om hvad den skal vise fra din stationære pc, hvor der selvfølgelig også skal køre et lille program der sender data.
Det er en ren software løsning så det kræver ikke noget kort i den bærebare.

Jeg har lige søgt og der er et alternative program som er gratis til privat brug, det er ZoneOS og du kan finde den her: http://www.zoneos.com/index.htm
Avatar billede filmeditor Praktikant
11. januar 2011 - 10:15 #5
Tak for det isbjerg. Og ja, jeg skal nok få gjort noget ved mine gamle indlæg, det er bare langtid siden jeg har været rigtig aktiv herinde.