Avatar billede ofirpeter Nybegynder
13. januar 2011 - 13:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem i med style IE8

Hej,

Jeg har denne side: altandetlige .dk som ser ud til at køre fint i Chrome, Firefox m.v. men i IE8 bliver stylesheetet slet ikke "brugt" - der ligger gyldigt link til det, men siden hentes som om at der intet style sheet var.

Oplever i det samme? Og kan I evt. se hvad problemet er?

Mvh.
Peter Jensen
Avatar billede Jensen DK Novice
13. januar 2011 - 13:26 #1
Jeg kan godt se siden i IE8 så prøv at klik funktioner i ie8 internetindstillinger forneden,så avanceret nede på det vindue som åbner står der nulstild klik på det og vælg nulstild du skal genstarte IE8.
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
13. januar 2011 - 13:42 #2
Hej,
Tak for svar. Det hjalp desværre ikke. Til gengæld ser jeg nu siden således i alle browsere (samt på min iphone): http://i53.tinypic.com/1jrqep.png
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. januar 2011 - 13:45 #3
prøv at sætte en header i dit css script såsom:
header('Content-Type: text/css; charset=UTF-8');
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. januar 2011 - 13:47 #4
altså php filen der laver dit css script
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. januar 2011 - 13:51 #5
hmm benytter nu stylesne alligevel ser det ud til så fejlen skal  nok mere findes i style sheetet
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. januar 2011 - 13:53 #6
søg efter: ow:0 -1px #2e719b"}.fee

ret til: ow:0 -1px #2e719b}.fee

i dit stylesheet
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. januar 2011 - 13:55 #7
.book_annonceheader{clear:both;background-color:#55677a;color:#FFF;padding:5px;padding-left:20px;margin-bottom:0;margin-top:35px;text-shadow:0 -1px #2e719b"}

hvis du vil have det hele med

det ekstra " gør at resten af dine styles ikke bliver brugt