Avatar billede haslunda Nybegynder
14. januar 2011 - 11:11 Der er 1 løsning

Visning af flere kalendere i en kalender

Hej Eksperter.

Jeg sørger i funktion i outlook hvor vi kan se flere kalendere i en kalender.

Det vil sige når vores medarbejder A har lavet sine aftaler i hans kalender og medarbejder B ligeså osv, osv. kan disse ses i en fælles resource kalender.

Jeg ved godt at jeg bare kan oprette en "delt kalender" funktion og give alle adgang til dette, men dette giver så det næste problem, da hver montør via en smart phone tilgår på sin egen exchange konto og har ikke mulighed for at synkronisere via en "delt kalender"

Dette skulle gerne virke på vores nuværende mail miljø som er outlook 2007 på vores egen fysiske exchange server.

Håber der er nogen der har en løsning på dette
Avatar billede haslunda Nybegynder
03. april 2011 - 19:06 #1
lukker