Avatar billede hornbech Praktikant
16. januar 2011 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette en fil uden indhold

Jeg mener at jeg havde prøvet for mange år siden da jeg studerede, at vi lavede en (måske bat fil) hvor man kunne fortælle hvor stor filen skulle være. Altså uden at der er noget indhold i filen

er det rigtigt.

Og hvordan er det man gør.

Det er egentlig noget jeg har snakket med nogen kammerater om.
Og jeg mener at man vil kunne lave en f.eks. "RAR" diverse.rar der fylder 4gb men indegolder absolut intet.
Avatar billede ksoren Nybegynder
16. januar 2011 - 19:56 #1
Altså en slags snydegave?
Avatar billede jjam Juniormester
16. januar 2011 - 21:01 #2
Noget i retning af en zip bomb.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zip_bomb
Jan
Avatar billede hornbech Praktikant
30. januar 2011 - 18:03 #3
Grunden til at vi snakkede om det var at vi havde læst om nogen der havde fået en mail fra et filmselskab der kunne se at han hentede en bestemt fil.

Og mit postulat var så at bare fordi man kan se en der overfører en bestemt fil er det ikke ensbetydende med at den indeholder.

Jeg mener at man vil kunne lave en fil der hedder Titanic.rar der fylder 4,3 gb. men absolut indet inderholder.

Har jeg ret eller er den for langt ude ;-)