Avatar billede clus Nybegynder
19. januar 2011 - 12:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fra iPhone 3G -> iPhone 4

Hej

Jeg er langt om længe nået til at skulle udskifte min gamle iPhone 3G til en ny iPhone 4.

Jeg vil i den forbindelse høre om der er nogen let måde at få alle programmer med tilhørende data, billeder, kontakter mm over på den nye iPhone.

Jeg har hørt om lidt problemer med at folk mister deres kontakter og jeg vil jo helst heller ikke skulle til at købe mine programmer igen i app store.

Jeg håber der er nogen der har noget hjælp.
Avatar billede vistodk Nybegynder
19. januar 2011 - 13:13 #1
Gør det via iTunes fra din computer, så sker der ikke noget.
Avatar billede clus Nybegynder
21. januar 2011 - 08:27 #2
takker :-)

Turde ikke håbe på at det var så let