Avatar billede rasmussen85 Nybegynder
20. januar 2011 - 16:32 Der er 2 kommentarer

C5 2010 - Indsættelse af konto nummer på faktura

Hej

to spørgsmål:

1)
I C5 2010 skal jeg lave en faktura - det går fint - men hvor i ***** indsætter man bank oplysninger til indbetaliger af regningen ???

2)
hvordan skifter man faktura layout? kan se der er et par stykker som ligger inde i c5 - men jeg kan ikke få dem skiftet.

På forhånd tak
Avatar billede jjam Juniormester
20. januar 2011 - 18:07 #1
Det bør være et felt under firmakartotek.
Generalt/Kartotek/firmakartotek

Jan
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
08. februar 2011 - 17:40 #2
Hej,

For at du kan skifte faktura layout i din C5 er det nødvendigt at du først skifter til en brugertype som kaldes Administrator.

Dette gøres under GENERELT / DAGLIGT / SKIFT BRUGERTYPE.
Vælg at blive 'Administrator'
C5 kører nu som det der i 'gamle dage' hed 'Supervisor', men som svarer mere til det vi i vore dage kalder en 'Administrator'.

Du kan nu skifte faktura layout under:

DEBITOR / TILPASNING / HENT LAYOUT / FAKTURA.

C5 skifter selv tilbage til den normale brugertype når den har været lukket ned.

Som et tidligere svar angiver vedligeholdes oplysningerne til faktura under : GENERELT /KARTOTEK  FIRMAKARTOTEK.