Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 19:21 Der er 44 kommentarer og
1 løsning

USA FUSKER!!!

Har I hørt at måne-landingen fra USA i sin tid sikkert er fup ???

Skyggerne passer ikke. Flaget blafrer trods der er ALDRIG er vind på månen. Der er ingen stjerner og der er ALTID MANGE stjerner på månen....etc...

De er nogle køtere....  :)

Avatar billede htx98i17 Professor
28. juli 2001 - 19:22 #1
NASA benægter det...
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2001 - 19:22 #2
jeps har hørt det
Avatar billede dribble Nybegynder
28. juli 2001 - 19:23 #3
lol.....fedt at være mærkelig...  ;o)
Avatar billede htx98i17 Professor
28. juli 2001 - 19:23 #4
men de har månesten og prøver med deroppe fra, så de må have været deroppe på et tidspunkt..
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 19:24 #5
Jeg er ikke i tvivl om at de har været deroppe..men mon de var de første ???
Avatar billede cautoo Nybegynder
28. juli 2001 - 19:24 #6
der har været lidt mere om det tidligere: http://www.eksperten.dk/spm/79832
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
28. juli 2001 - 19:24 #7
har hørt det...  Det har været vist i fjernsynet, for et par år siden..

Men jeg tro sku at de i ligevel var på måenen. Ellers ville der jo nok havde været en eller anden som havde fortalt noget ikke...
Avatar billede cautoo Nybegynder
28. juli 2001 - 19:25 #8
hvor det blandt andet står:
  Kommentar fra kimrosgaard
09/06 2001 10:32:41    læs her :)
http://www.ghostcom.dk/fakemoon.doc
Avatar billede cautoo Nybegynder
28. juli 2001 - 19:26 #9
dalbjerg>> En af de andre grunde til de ikk havde været der var at alle der havde noet med det at gøre er døde
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 19:27 #10
Jeg tror vi er blevet grundet fusket af amerikanerne...flot at de kunne snyde hele verden.... men det er delemej frækt!!!
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 19:28 #11
grundet = grundigt
Avatar billede computerexperten Nybegynder
28. juli 2001 - 19:29 #12
Hvem siger det er fusk ????????
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 19:30 #13
bl.a TV2 nyheder few minnutes ago...
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 19:30 #14
Se den i aften... Så har de sikkert eksperterne klar... DR1 = 21:00  Tv2 = 22:00
Avatar billede computerexperten Nybegynder
28. juli 2001 - 19:30 #15
hmmm ok............
Avatar billede htx98i17 Professor
28. juli 2001 - 19:31 #16
TV2 sagde ikke det var fusk, de sagde blot at der var en amerikansk udsendelse som igår påstod at det var fusk...
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 19:31 #17
jaja...
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 19:31 #18
Jeg smutter lige over og snakker med NASA..ses
Avatar billede otis Nybegynder
28. juli 2001 - 19:40 #19
hehe, who knows.. men hvis det passer.. er der da taget pis på befolkningen i stor omfang :)
men hvis de kan sende rumfærger op , så kan de vel også overkomme at droppe en tur forbi månen ?
Avatar billede htx98i17 Professor
28. juli 2001 - 19:43 #20
jeg tror heller ikke de ville planlægge ture til mars hvis de ikke havde været på månen
der er trods alt MEGET længere til mars end der er til månen :O)
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:00 #21
Så er jeg tilbage..NASA havde ingen kommetarer. Apropos..of course har USA været på månen, men de var det ikke den gang med Armstrong osv. Den eneste Armstrong der har præsteret noget ekstraordinært er Lance A. Nu skal det ikke tolkes som jeg tror at det er ren fub, men jeg er blevet ret skeptisk!!
Avatar billede abpdk Nybegynder
28. juli 2001 - 20:19 #22
Er der ikke også lavet en spille-film om det eller noget der ligner?
Avatar billede barefoot Nybegynder
28. juli 2001 - 20:20 #23
Det er en gammel påstand at der er folk som ikke tror på månelandingerne.
Jeg så det første gang for nogle år siden og jeg synes at det er lidt sært at det frøst kommer frem nu, for bevisbyrden er den samme som den altid har været.

Det med falget, sten som kaster forskellige skygger som fodboldspillere en aften i parken.
osv. osv.
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:21 #24
hmm....det ved jeg ikke... Men den artikel cautoo henviser til er interessant....  den har nogle tankevækkende pointer :)
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:23 #25
Jeg har lige sat 400 point af til den der kommer med det mest hårdtslående argument for at USA, HAR været på månen...
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:25 #26
barefoot> Ja sagen er en gammel kending, men den har stadig charme..
Avatar billede barefoot Nybegynder
28. juli 2001 - 20:27 #27
Jeps.
Det er Apollo 11 som landede på månen første gang.
Jeg ved faktisk ikke hvordan det gid Apollo 12, men vi kender vel alle sammen udfaldet af Apollo 13 ?
Det kan jo være at NASA fandt der for risikabelt og omkostningsfuld at foretage flere månelandinger oven på den ulykke.
Men for ikke at tabe andigt har de så lavet fake månelandinger for at få deres program til at blive fuldendt.
Der har givetvis været store økonomiske perspektiver at tage hensyn til. Hvis de aflyste resten af Apollo misionerne fik de jo heller ikke noget penge.
Ved at foregive missionerne i et studio (Eller area 51 som nogen sige) ville de få deres penge uden de store omkostninger, og samtidigt blive meget populære og successfulde.

Det er hvad jeg tror skete.
Avatar billede jander Nybegynder
28. juli 2001 - 20:29 #28
Jeg mener at det eneste der er rent fup, er de beviser der mener at månelandingen var rent fup!
Det kunne vel aldrig tænkes at russiske dårligtabere har spredt falske rygter, billeder og videoklip rundt i hele verden? -Desuden er der 3 meget tydelige beviser på at apollo-programmet ikke var fup - Deres forkullede lig ligger begravet på en amerikansk millitærgravplads. Jeg tænker på de 3 astronauter fra Apollo 1, som omkom under tests nede på jorden! Usa kunne vel finde på meget, men at sætte ild til en rumkapsel med 3 uskyldige mænd!

Det burde da give skeptikerne lidt stof til eftertanke!

/jander
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:29 #29
God pointe....hmm...så skal jeg vel af med mine points....arrrggghhhh...well.. Så må jeg ud og svare på spørgsmål for så er der ryddet...
Avatar billede pennywise Nybegynder
28. juli 2001 - 20:30 #30
USA har været på månen.....grunden til at flaget som om det blæser er at der er en der står og holder det..det ville da have været lidt kedeligt hvis det havde hængt slap ned...

men den raket de sendte afsted hvor blev den af??
mon ikke der har været nogle der havde set hvis den var eksploderet!

Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:31 #31
endnu en god pointe...
Avatar billede jander Nybegynder
28. juli 2001 - 20:31 #32
Skulle være et svar!
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:32 #33
Jander og Barefoot> For at deltage i konkurrencen om 400 point skal det være et svar....
Avatar billede barefoot Nybegynder
28. juli 2001 - 20:33 #34
Journalist => ja den er svær. Man kan sige meget for og imod.
Men som sagt tror jeg på hvad jeg lige har skrevet.
Jeg tror på første månalanding, men ikke på ræsten.
Der ville ikke være økonomi eller videnskabelig grund til at foretage 6 missioner - og set i lyset af Apollo 13 er det bare endnu en god grund til at fake ræsten af missionerne.

Mange år efter månelandingen kommer det frem hvor usikre NASA var på ture. De havde endda hyret præster som autronauterne kunne tale med hvis ikke de kunne komme væk fra månen igen.
Det tjener som et bevis for mig.
Der var ikke rigtig nogen grund tilat offentligtgøre sådanne ting mange år efter et vellykket svindelnummer. Hvis den første landing var fup ser jeg absolut ikke noget grund til komme med sådanne historier mange år efter.
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:34 #35
Jeg har lige noget mad der skal indtages...
Så uddeler jeg 400 point til vinderen bagefter for bedste argument...Its a tough one...
Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:35 #36
Det bliver en lodtrækning....

Avatar billede journalist Nybegynder
28. juli 2001 - 20:36 #37
Vinderen blev....dam dam dam daaaaaaaammmmm...

B    a    r    e    f    o    o    t

Men I var alle gode....
Avatar billede barefoot Nybegynder
28. juli 2001 - 20:42 #38
Den med de tre astronauter er også god!
En blev tilbage så der var kun to på månen.
Hvem to billedet når ham som blev reflekteret ikke har kameraet i hånden?
Avatar billede barefoot Nybegynder
28. juli 2001 - 20:45 #39
Tak forresten:-)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
29. juli 2001 - 02:01 #40
Lige en lille kommentar >> Der er også mange (heraf en del nynazister), der tror, at Hitles koncentrationslejre var noget, amerikanerne fandt på... Det har nok noget at gøre med, at hver gang, der er sker noget vildt (forfærdeligt/fantastisk), vil der altid være en masse skeptikere, som prøver at modbevise det...

GU HAR AMERIKANERNE DA VÆRET PÅ MÅNEN...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
29. juli 2001 - 02:12 #41
Jeg har også været på månen :-).
Avatar billede barefoot Nybegynder
29. juli 2001 - 15:46 #42
jes_petersen => det har du selvfølgelig ret i.
Men prøv at kigge på det overordnede billede.
De lå i tæt kapløb med russerne. Om alt faktisk.
Månekapløbet var bare et andet sted at udkæmpe en kold krig, og man ville vinde for enhver pris.
I øvrigt vil jeg sige at skeptikerne har gode argumenter. Det er ikke ligefrem noget som jeg vil sige om f.eks. nynazisterne.

En anden mulighed er at fotografierne blev ødelagt af den kosmiske stråling som mange experter forudså det, og at man derfor har lavet kunstige billeder af hvad der skete for at have et synligt bevis på at det rent faktisk foregik. For noget er der ihvertfald galt med de billeder som vi ser.
Avatar billede journalist Nybegynder
29. juli 2001 - 16:12 #43
Barefoot> Du var vist den rigtige der fik pointsne, dine argumenter er interessante og den med ødelagte billeder lyder meget sandsynlig...

jes petersen> Mht nynazisterne ligger forklaringen i lav IQ  :)
Avatar billede barefoot Nybegynder
29. juli 2001 - 16:22 #44
Jeg tror nærmere at sociale problemer er årsagen til nynazisterne.
Typisk folk som er utrykke og derfor finder sammen i et fællesskab med én syndebuk som kan tage skrallet for deres manglende selværd.
Avatar billede barefoot Nybegynder
29. juli 2001 - 16:24 #45
Alene er de utrykke men i samlet flok kan de føle sig stærke.
Så er det lige gyldigt om de har argumenter for det de gør.

Det skaber en illussion om at de har mening/formål i/med deres liv...