Avatar billede AnneMCh Juniormester
25. januar 2011 - 16:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan nogen gange ikke sende mail

Efter jeg har lavet en Ctrl F11 på min dell inspiron, har jeg fået problemer med at sende nogle mail, men der er også nogen mail som bliver sendt godt nok, og det kan være til samme adresse.

Der kommer en mail tilbage med følgende ordlyd:

"Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    Vedr. tilbud til Anne-Marie christensen
      Sendt:    25-01-2011 16:48

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'email på modtager' den 25-01-2011 16:48
550 5.7.1 <email på modtager>... we do not relay <email på afsender (min)>

Det der undrer mig rigtig meget er at igår fik jeg fejl beskeden 3 gange, men 4.gang jeg prøvede at sende til SAMME mail adresse kom mailen fint igennem.

Jeg anvender XP og Microsoft Outlook og Bullguard.
Avatar billede kimtheman Novice
25. januar 2011 - 17:24 #1
Det lyder mere som om de 2 mails ikke har været 100% identiske, da jeg ikke har stødt på denne fejl før, uden mail adressen ikke har været skrevet rigtigt.
Avatar billede AnneMCh Juniormester
25. februar 2011 - 09:39 #2
Nu har jeg selv fået søst problemet så lukker tråden med dette svar